פוטותא מגנטים לכנס מחזור

מארגנים פגישת מחזור / כנס מחזור? אתם חייבים להכיר את פוטותא! תאמינו לנו – היינו שם…
כשאתם מארגנים כנס מחזור, אחרי כל העבודה הקשה של איתור האנשים והזמנתם לאירוע, יש לכם כמה דאגות נוספות כמו:

  • איך לשבור את הקרח ולדאוג שהאנשים ישתחררו
  • איך לוודא שיהיה מצברוח טוב והאירוע יהיה מוצלח
  • איך להשאיר לאנשים תמונות למזכרת ולוודא שכנס המחזור ילך איתכם הלאה

בשביל זה אתם צריכים את פוטותא! בואו נסביר קצת יותר על מה מדובר…

פוטותא – עמדת צילום מגנטים בפגישת המחזור שלכם

מדובר בעמדה אטרקטיבית שמהווה למעשה סטודיו קטן ואיכותי לצילום. בני המחזור מתיישבים בעמדה (בזוגות, בשלשות, ואם תצטופפו אז גם יותר…), מצטלמים סדרה של 4 תמונות ומקבלים אותן על מגנט (מידית! אין צורך להמתין ל"נגלות" של מגנטים, 20 שניות אחרי הצילום המגנט מוכן). כמובן שבתחתית המגנט יש כיתוב רלוונטי לכנס המחזור שלכם כדי שתישאר מזכרת לתמיד. בכל הפעלה יוצאים שני עותקים של המגנטים.

היתרונות של פוטותא למארגני כנס מחזור

  • ההפעלה חופשית ואינה מוגבלת, במשך פרק הזמן שעליו החלטתם. זאת אומרת שהאנשים יכולים להצטלם לאורך כל האירוע ואין מצב ש"סוגרים את הבסטה" כי הגעתם לכמות המגנטים שהזמנתם.
  • העמדה מצויידת באביזרי צילום מדליקים ומשחררים, ובכלל כל החויה היא אינטראקטיבית מול מסך שמראה אתכם בזמן הצילום ומיד אחריו את התוצאה… זה גורם לאנשים להשתחרר, לחייך, לצחוק ולהנות יחד. זה מרים את המצברוח באירוע לגבהים מטורפים וזה מייצר צחוקים באופן מיידי. אנשים פשוט מתמכרים לפוטותא, וזה בדיוק מה שאתם צריכים בכנס המחזור.
  • המזכרת הולכת איתכם הלאה: מיד בתום האירוע אתם מקבלים מאיתנו את קבצי כל התמונות שצולמו בפוטותא במהלך האירוע! זאת אומרת שכבר באותו ערב או למחרת אתם יכולים להפיץ את התמונות בכל דרך שתבחרו (בדרך כלל יש קבוצת פייסבוק למחזור וזה מקום טוב להעלות בו גלריה של הצילומים). מנסיון – זה חלק חשוב בשמירה על הקשר שאחרי פגישת מחזור, וזהו הערך המוסף של אירוע כזה – חידוש חברויות, חיזוק הקשרים, מזכרות משותפות יחד.
  • גמישות בתכנון האירוע: פוטותא מאפשר לכם להנות מכל העולמות. תמחור פוטותא מתבסס על זמן ולא על כמות. זאת אומרת שאתם יודעים מראש כמה תשלמו וקל לכם לחשב את ההוצאה הצפויה. יחד עם זאת פוטותא מאפשר לכם במידת הצורך להגדיל את ההוצאה הכספית ואת התמורה: אם וכאשר מגלים (בזמן האירוע, כשאתם כבר יודעים כמה כסף נכנס לקופה) שיש תקציב מעבר למצופה, אפשר להוסיף שעת פעילות של פוטותא, ואפשר גם להוסיף עותקים "אקסטרה" מעבר לשני העותקים שיוצאים בכל הפעלה.
  • שקט נפשי. פוטותא זה הספק הכי קל שלכם באירגון הכנס. הבטחה. החל בהתנהלות מולכם, המשך בלוחות הזמנים ביום האירוע וכלה באיכות המגנטים (לא דוהה!) ורמת הביצוע (לא מחפפים!) – אתם בידיים טובות ומנוסות. אנחנו באים בטוב, אנחנו רוצים שיצליח לכם 🙂

מחיר ומה מקבלים מפוטותא

השירות שאנו מציעים לכנס מחזור מותאם לאופי האירוע וכולל מלכתחילה תוספת מגנטים (ברירת המחדל היא שני מגנטים להפעלה) כך שגם כשמצטלמים כקבוצה – כולם מקבלים מגנט.

שעתיים פעילות ללא הגבלה: 1600 ש"ח (בכל הפעלה מודפסים שני מגנטים או יותר)
שלוש שעות פעילות ללא הגבלה: 2000 ש"ח (בכל הפעלה מודפסים שני מגנטים או יותר)

טלפון לפרטים נוספים ולבדיקת התאריך: 054-6622678 (רון)
איך פוטותא נראה באירוע ואיך המגנטים נראים – כנסו לגלריה
ולהלן כמה תמונות מפוטותא בפגישת מחזור / כנס מחזור

פוטותא מגנטים בכנס מחזור
פוטותא מגנטים בכנס מחזור
פוטותא מגנטים בכנס מחזור
פוטותא מגנטים בכנס מחזור
פוטותא מגנטים בכנס מחזור
פוטותא מגנטים בכנס מחזור
פוטותא מגנטים בפגישת מחזור
פוטותא מגנטים בפגישת מחזור
פוטותא מגנטים בפגישת מחזור
פוטותא מגנטים בפגישת מחזור
פוטותא מגנטים בפגישת מחזור
פוטותא מגנטים בפגישת מחזור