ייצור ומכירת עמדות צילום לעסקים

מעוניינים להציב עמדת צילום בעסק שלכם? רוצים לפתוח עסק של תא צילום באירועים? פוטותא -הפיתרון המושלם עבורכם, בתצורה שתותאם עבורכם לפי מידה.

מה זה פוטותא / תא צילום / עמדת צילום

פוטותא זו עמדת צילום אוטומטית, המכונה גם תא צילום. המערכת מצלמת בזמן השימוש בה סדרה של 4 תמונות, ובתום הצילומים מדפיסה מיידית באמצעות מדפסת דיגיטלית מהירה בטכנולוגיית הדפסה תרמית. המשתמשים בפוטותא (המצולמים) רואים את עצמם לפני ובזמן הצילום על מסך, כמו גם ספירה לאחור והנחיות נוספות. נהוג לצייד את העמדה גם באביזרי צילום כגון כובעים, משקפיים, שלטים עם מסרים שונים וכדומה. ההדפסה יוצאת על גבי נייר פוטו איכותי שאינו דוהה ושומר על איכותו לאורך זמן, בשונה מהדפסות זולות בטכנולוגיית הזרקת דיו שנוטות לדהות ולהתקלף. לחובבי המגנטים – יש בעמדה מגנטים מוכנים להדבקה, עליהם מוצמדת מיידית ההדפסה וכך מתקבל מגנט בתצורת "סטריפ" עם 4 תמונות והקדשה או מיתוג בחלק התחתון.
העמדה של פוטותא מספקת שני אלמנטים מרכזיים בהפעלתה באירוע / עסק:
1. מזכרת מצולמת לאורחים: ממותגת, מהודרת, איכותית.
2. אטרקציה פופולרית ושמחה באירוע עצמו. חווית המשתמש בפוטותא היא חלק משמעותי בערך שמייצרת העמדה, זאת בתוספת למזכרת המצולמת כאמור.

רקע: עמדת הצילום של פוטותא פעילה בישראל משנת 2012, ומאז נמצאת בפיתוח מתמיד. עם השנים רכשנו ידע מתקדם ושכללנו את עמדת הצילום הן בפן העיצובי והן באיכות ובחווית המשתמש והמפעיל. כיום אנו מאפשרים לרכוש את עמדת הצילום של פוטותא באחת משתי תצורות סטנדרטיות, ובמידת הצורך ניתן גם להזמין עמדה תפורה לפי מידותיכם בתכנון מותאם אישית.

עמדת צילום מאויישת

עמדת פוטותא המתאימה לתפעול באירועים, כשהיא מאויישת במפעיל (דייל/ת). המפעיל יושב מאחורי העמדה, מול מסך ומשטח עבודה, ומפעיל בעצמו את תהליך הצילום האוטומטי כאשר המצולמים מוכנים לכך (מרגע הפעלת התהליך – אין צורך בהתערבות נוספת של המפעיל – הכל אוטומטי). כאשר מסתיים תהליך הצילום המערכת מפיקה הדפסים (ברירת מחדל – שני הדפסים בתצורת סטריפ) שיוצאים אצל המפעיל. המפעיל מדביק מיידית את שני ההדפסים על גבי שני מגנטים ונותן אותם למצולמים. בשיטה זו מתאפשרת פעילות רציפה של המערכת, ושירות מיטבי לאורחים עד רמת המגנט המוכן – כעשרים עד שלושים שניות לאחר הצילומים.

עמדות צילום מגנטים אוטומטיות של פוטותא באירוע. תא צילום מגנטים מאוייש לשירות מלא ללקוח
עמדות פוטותא מאויישות באירוע

עמדת צילום לא מאויישת – קומפקטית

עמדת פוטותא המתאימה לתפעול קבוע או מזדמן בעסקים / מרכזי מבקרים ועוד… המערכת אינה מאויישת ומופעלת בלחיצת כפתור על ידי המשתמש (או בהפעלה מרחוק, לדוגמא על ידי מוכרן בחנות, דייל בתערוכה בכדומה). בעת הפעלתה מצלמת המערכת סדרה של 4 תמונות תוך הצגת התהליך על גבי מסך, כולל ספירה לאחור לקראת כל תמונה, ומיד בתום התהליך מדפיסה המערכת שני הדפסים בתצורת סטריפ. בכל סטריפ 4 התמונות שצולמו ומתחתן ההקדשה או המיתוג של האירוע / בית העסק / החברה. משך שהיית המצולמים בעמדה – כדקה. ההמתנה להדפסה – כ20-30 שניות בלבד.
הערה: ההדפסה שיוצאת מהמערכת אינה על גבי מגנט. ניתן להשאיר בעמדה מגנטים מוכנים להדבקה באופן עצמי על ידי הלקוח.

הפעלה חופשית / הפעלה בתשלום

ישנן מספר גישות להפעלת עמדת צילום / תא צילום:

  1. הפעלה חופשית. תצורה זו מתאימה לאירועים (בהם התשלום הינו גלובלי עבור האירוע והאורחים מצטלמים באופן חופשי ובחינם). ההפעלה באמצעות כפתור על ידי המצולמים עצמם ו/או על ידי המפעיל.
  2. הפעלה בשליטת המפעיל. תצורה זו מתאימה לדוגמא לחנות או מרכז מבקרים, בהם בעת ביצוע עסקה כלשהי זכאי הלקוח להצטלם. כפתור ההפעלה ימוקם באופן שיהיה נגיש לאחראי ההפעלה ולא לקהל.
  3. הפעלה בתשלום. בתצורה זו המערכת תופעל רק באמצעות תשלום באחד מאמצעי התשלום שיוגדרו מראש.

תחזוקת המערכת ותפעולה

פוטותא הינה מערכת ידידותית מאוד לשימוש ודורשת מינימום ידע והתערבות מצד המפעיל. לאחר הדרכה קצרה יודעים כל מה שצריך לדעת על המערכת וניתן להפעילה ללא קושי. החלפת נייר וסרט הדפסה במדפסת הינם תהליך קצר ופשוט וזוהי למעשה כל התחזוקה הדרושה. במידת הצורך ניתן לרכוש חוזה שרות ותחזוקה של פוטותא כשמדובר בהיקפי עבודה גבוהים, או כשמעוניינים במינימום התעסקות עם המערכת.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר: 054-6622678, רון