תא צילום מגנטים לבר/ת מצוה

מארגנים בר מצוה? מתכננים בת מצוה? אתם רוצים אירוע שמח, אירוע שיזכרו… בשביל להפוך בר מצוה או בת מצוה לאירוע שכולם יזכרו צריך משהו מיוחד, שונה, משהו שאנשים אוהבים, שיעשה שמח באירוע וישאיר את האנשים עם מזכרת לקחת הביתה. בקיצור, אתם מחפשים אטרקציה לבר-בת-מצוה ורצוי שזה ישלב גם מתנה מגניבה לאורחים. מצאתם!

 עמדת צילום לבר מצוה / בת מצוה

תכירו את פוטותא – עמדת צילום לאירועים שתהפוך את האירוע שלכם מעוד בר-בת-מצוה לאירוע שכולם ידברו עליו. פוטותא זו עמדת צילום יוקרתית, איכותית וניידת שמגיעה לאירוע שלכם ומאפשרת לאורחים להצטלם באופן חופשי. התמונות מודפסות מיידית בשני עותקים והאורחים זוכים למזכרת נהדרת עם הקדשה שלכם.

 היתרונות של עמדת הצילום – פוטותא

  • עמדת צילום – פוטותא – מייצרת אוירה וצחוקים באירוע שלכם
  • עמדת צילום – פוטותא – מייצרת מזכרת לכל האורחים כולל הקדשה שלכם ותאריך האירוע
  • עמדת צילום – פוטותא – אינה מפריעה לאורחים ולמהלך האירוע. האורחים ניגשים לעמדה ביוזמתם ובאופן חופשי במהלך האירוע.
  • פוטותא עושה שימוש בציוד האיכותי ביותר בתחום הצילום וההדפסה. התוצאה: תמונות פוטו מרהיבות שמתקבלות מספר שניות לאחר הצילום והכל באופן אוטומטי
  • עמדת הצילום של פוטותא מדפיסה שני עותקים מהתמונות שצולמו
  • ניתן להעלות את התמונות שצולמו בפוטותא לאינטרנט. כל קבצי התמונות נגישים לשימושכם.

עמדת צילום – איך זה עובד

עמדת הצילום של פוטותא מיוצרת מחומרים עמידים ואסטתיים והפריסה של כל המערך דורשת כמטר על שני מטר שטח בלבד. צוות פוטותא דואג להביא את העמדה למקום האירוע ולהקים אותה לפני שהאורחים מגיעים למקום. עמדת הצילום מעוצבת ובולטת ומהווה אטרקציה המושכת את האנשים להתקרב ולהצטלם. לאחר שהאורחים התיישבו מול המצלמה נפעיל עבורם את הספירה לאחור לצילום סדרה של ארבע תמונות, עם רווח של מספר שניות בין תמונה לתמונה. האורחים קולטים את העניין מייד ועושים פוזות מצחיקות למצלמה ומגוונים את התמונות. המסך הרחב בעמדת הצילום של פוטותא מלווה את תהליך הצילום, מנחה את האורחים ומזכיר להם לעשות פוזה. מספר שניות לאחר תום הצילומים ייצאו מהמדפסת שבעמדה שני סטריפים של ארבע התמונות. בתחתית כל סטריפ מודפסת ההקדשה שלכם עם תאריך האירוע. את הסטריפים אנו מדביקים מיידית על מגנטים. ודבר אחרון חשוב: ההדפסה מאוד איכותית ואינה דוהה כפי שלמרבה הצער קורה במגנטים של ספקים שעובדים עם ציוד וחומרים מאיכות נמוכה.

ליצירת קשר: 054-6622678